szeretet2010.reismee.nl

Dag 2: Een geweldig weerzien!

Hier even een berichtje nog van gister, want toen konden we niet op het internet.

Gister zijn we aangekomen in Rimavska Sec bij de kerk waar we Helena en Georgy zouden ontmoeten. Het was geweldig om ze weer te zien! We kregen een heel warm en hartelijk welkom en voelden ons gelijk weer 'thuis'. De zigeunerkinderen kwamen gelijk naar ons toegerend. Sommigen herkenden we nog van vorig jaar en met vertaalboekjes kwamen er hele verhalen op gang. Ze zijn zo blij om ons te zien, dat is voor ons een hele bemoediging. Georgy heeft ons daarna naar onze slaapplaats geleid in Chanava. We zouden in een soort diaconessenhuis logeren, maar wisten niet goed wat we moesten verwachten. We waren dan ook erg verrast dat we in een verzorgingstehuis terecht kwamen. Onze kamers liggen midden tussen de kamers van de bejaarde bewoners en dat is wel even wennen. Toch is het heel gaaf dat we hier gewoon mogen slapen en we kregen zelfs een kamer toegewezen waar we naar hartelust mogen zingen, oefenen, geinen en praten. Die momenten samen hebben we echt wel nodig want er komen zoveel dingen op ons af. Gelukkig hebben we een erg leuke groep!

Reacties

Reacties

simon

hoi mam
gaat alles goed
met mij wel ik mis je wel
k`heb zaterdag gewonnen met voetbal
5-2 ik heb er 2 gescoordt met mijn lnks !!!!!!!!
kusjes en knuffels simon opa en oma

simon

ehh trouwens mam
krijg ik nog een smsje ???
ik sit er op te wagten
kusjes en knuffels simon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!