szeretet2010.reismee.nl

Eerste dag

Dag lieve mensen,

Hier ons eerste berichtje vanuit Tsjechie, onze overnachtingsplaats. We hebben tot nu toe een goede reis gehad, met mooi weer, veel lol en lekker doorrijden. Tenminste in het begin, want de dag eindigde met een file van 2 uur bij Praag. Daar zijn we gelukkig goed doorgekomen en nu zitten we in ons hotel. De groep is erg gezellig en de stemming zit er goed in. We vermaken ons prima met goed eten en de grappen van Dre. Morgen reizen we weer verder, dus eerst lekker uitrusten. Morgen komt er een uitgebreider verslag...

Liefs van ons,

ps. allen bedankt die zo vroeg zijn opgestaan om ons uit te zwaaien. Dat waarderen wij zeer.

Reacties

Reacties

Lianne

Reis voorzichtig! Geniet ervan! (enne juf Dieke.... congrats!!! helemaal super!! (had je niet meer gesproken)) liefs

SusanSchaap

Van de groep ken ik alleen Jeanette, maar meis ... ik blijf jullie volgen hoor! Ik bid jullie allen Gods bescherming toe en vind het prachtig wat jullie doen om een hand en een voet te zijn aan het lichaam van Jezus Christus! Heel veel sterkte en plezier gewenst.

Kees en Femke Huizenga

Dag allemaal,
Een hartelijke groet uit een regenachtig Nederland.
Doen jullie de groeten aan Helena en haar man? Nog een goede tijd daar en kom gezond weer terug DV.

Aline

Lieve allemaal in "den vreemde" maar ook zo dichtbij en bekend.
Ik leef natuurlijk helemaal met jullie mee en had natuurlijk stiekum gehoopt dat er op het aller allerlaatst iemand uit zou vallen.. Neem het mij niet kwalijk, ik heb vorig jaar ook zo genoten dat ik het jullie allemaal ook gun. Geniet van de contacten en ervaar dat God bij jullie is bij alles wat jullie voor hem doen.

Dikke kus van mij

Lydia

Mooi om te lezen hoe jullie zondag is verlopen en hoe waardevol het is dat jullie daar zijn, maar bovenal dank aan God die dit mogelijk maakt.
Welterusten en een goede dag morgen.
Liefs Lydia

Ellis en Arco

Hé lieve allemaal!
Goed wat van jullie ervaringen te lezen!
We wensen jullie nog veel goede dagen toe, en wensen dat jullie iets van Gods liefde mogen laten zien daar en die ook van anderen mogen ervaren!
Liefs,
Ellis en Arco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!